Scrisoare catre opc ( Samsung Service – Galaxy S i9000 )

Buna ziua,

(English Version)

(Facebook Page)

Ma numesc Gheorghe Dan-Alexandru. As vrea sa va rog sa ma ajutati in legatura cu o problema intampinata la un service Samsung din Romania.
Am achizitionat un telefon Samsung Galaxy S in noiembrie 2010. Acum cateva zile ecranul a inceput sa arate lipsa adancimii in culoare si alte probleme similare. Dupa ce m-am documentat pe internet, am aflat ca este o problema hardware a unei linii de produse ce a fost eliberate de Samsung pe piata cu defecte din fabrica. Deci mai devreme sau mai tarziu ar fi aparut la oricine daca ar fi primit un telefon din acea linie de produse. Eu sunt Inginer cu masterat in calculatoare. Nu am putut sa nu incerc tot ce se poate din punct de vedere software pana sa ajung in service. Am incercat sa pun sistemul de opeperare initial, am incercat alte sisteme de operare si nimic, tot ce citisem pe internet era adevarat, intr-adevar era clar problema hardware de care vorbeam. L-am dus in service si dupa o zi mi-au zis ca nu mai este telefonul in garantie ca am folosit alt software decat cel original Samsung, si ca asa scrie in contractul de garantie. Eu inteleg ca regulile sunt reguli. Dar, in primul rand, acesta este un aspect important ce ar trebui scris mai mare decat este scris actualmente in carticica aceea mica pe care dealer-ul vodafone sau vanzatorul din magazinul de unde vrei sa il achizitionezi te pune sa semnezi repede pe coperta. In al doilea rand, as fi inteles sa se aplice daca ar fi fost o problema cauzata de software, si nu provenita din fabricatie, acest produs fiind eliberat pe piata cu probleme.
Tin sa precizec, ca telefonul a fost tinut in puf, deoarece am mare grija de lucrurile mele, nu a fost scapat niciodata si nici nu a suferit vreodata un soc mecanic. 
Pe langa acest aspect, tin sa precizez ca sunt sigur de faptul ca aceasta problema nu  a fost cauzata de nici un software neoriginal samsung, deoarece nu sunt un simplu utilizator de telefon, si am stiut ce sa folosesc si ce sa nu folosesc.
Mai multe informatii gasiti aici (inclusiv exemple cu aceeasi problema intalnita la alti posesori al aceluiasi telefon ):
Tot ce cer este sa se tina cont ca este o eroare de fabricatie, nu de software, si ca samsung sa isi asume responsabilitatea fata de acea eroare.
Va multumesc pentru timpul acordat,
Ing. Msc. Dan Gheorghe
Leave a Reply

